Fotografie workshops

Volg een EYE Fotografie Workshop in Eindhoven

Waarom een Fotografie workshop? Je hebt een spiegelreflex of systeemcamera, fotografeert op automatische stand of voorgeprogrammeerde instelling en je foto’s vallen vaak wat tegen. Je wilt leren om betere foto’s maken. Leer dan eerst je camera leren kennen en zorg dat je de basisbegrippen van fotografie kent, zoals de invloed van diafragma, sluitertijd en ISO.

Kijk hier voor alle workshops en meld je aan!

Kies voor een workshop van EYE Fotografie

Fotografie workshops van EYE Fotografie zijn leerzaam en leuk om te doen, je krijgt veel persoonlijke aandacht, leert samen en je deelt je ervaringen met mede cursisten. De groepen bestaan uit 3-8 personen.

Fotografie Workshop op locatie

EYE Fotografie organiseert ook regelmatig leuke workshops op locatie voor een gunstige prijs. Zo zijn er regelmatig workshops avondfotografie, flitsfotografie en landschapsfotografie. Voor evenementen of een workshop voor jouw personeel of vriendengroep komt EYE Fotografie graag op locatie een workshop fotografie op maat te geven. Deze workshop wordt in overleg met jou samengesteld. Informeer naar de mogelijkheden.

Fotografieworkshop Landschapsfotografie
Landschapsfotografie zonnestralen
Workshop Avondfotografie of nachtfotografie Eindhoven
Avondfotografie Hovenring Eindhoven
Portretfoto van Jazz muzikant- fotografie workshop op maat
Fotograferen van Jazz muzikant

Fotografie workshop of training voor bedrijven

Nodig EYE Fotografie uit voor uw evenement of bedrijfsuitje en verras uw personeel of collega’s met een fotografie workshop voor bedrijven.

Fotografeert uw personeel zelf projecten of producten? Dan kan het zijn dat er niet voldoende kennis aanwezig is om representatieve foto’s te maken. EYE Fotografie helpt u graag om de kennis over fotografie te verbeteren.
Neem contact op en vertel waar we u mee kunnen helpen.

Bepaal zelf het onderwerp en/of de locatie waar u wilt fotograferen. We bespreken samen de mogelijkheden. Vooraf ontvang je een concept van het programma met een offerte.

Op zoek naar fotostudio apparatuur voor de beginnende- en professionele fotograaf? Kijk eens naar Falcon eyes.